fredag 15 oktober 2010

Avslutning

Jag håller helt med dig om den demokratiska ledaren.

Det var en jättebra beskrivning på dig själv Rebecca. Jag skulle nog säga lite som dig. När jag började Ledarskap så hatade jag verkligen att stå inför grupp. Det var min mardröm under tidigare skolgång. Under dessa tre år har jag verkligen lärt mig att utvecklas och prata inför annat folk än bara klassen. Jag kan nu stå och prata helt utan problem inför klassen. Jag kände mig också säker när jag och Catrin stod inför åk 9 och pratade om lärlingarna i fem minuter två hela dagar. Att prata om någonting man nästan inte vet vad det är ett stort steg enligt mig. Sen att man framför budskapet flera gånger om per dag. Man får verkligen testa sig själv och jag tyckte det gick jättebra och under de dagarna så såg man verkligen hur alla har utvecklats här på ledarskapsprogrammet. Det jag vill framföra är att jag känner att jag utvecklats under tiden jag gått här. Jag har lärt mig mycket om ledarskap och dess like. Känner ni att ni lärt er någonting? I sånna fall vadå?

Tack för mig.
/ Angelika Gustavsson

4 kommentarer:

  1. jag tror vi alla har lärt oss massor! Mycket tror jag att vi kommer ha stor nytta av! Ledarskap är ett lärorikt och roligt program. jag tycker det är lite tråkigt att programmet ska läggas ner. Bra skrivit Angelika

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart man har lärt sig något här på ledarskapsprogrammet! Jag har blivit mycket tryggare i mig själv och det känns nu som man vet vem man är. Det känns bra =)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Håller med er allihopa! Alla har utvecklats på ett eller annat sätt och själv känner jag mig ännu mer säker på att tala inför grupp. :)
    /Catrin

    SvaraRadera